دوره آموزشی آنلاین MBA پرورش مدیران عالی کسب و کار (مدیریت بازاریابی _ مدیریت منابع انسانی)
این روزها نقش مدیر در حال دگرگونی است. در طول تاریخ، مدیران موفق نقش مربی و مرشد را به عهده داشتهاند. آنها، در مسیر رفتوآمد به محل کار، هنگام نوشیدن قهوه، یا هنگام خوردن همبرگر بعد از ساعت کاری، اطلاعات ضروری و دانش مرتبط با فرهنگ سازمان را منتقل میکردند. حتی مکالمههای رسمیتر، مثل جلسههای دونفره و دور هم جمع شدنهای کوچک، دیدگاهها و نظرهایشان را به کارمندان منتقل میکرد. این اطلاعات فوقالعاده گرانبها در کتابهای درسی، یک کلاس، یا یک نرمافزار پیدا نمیشد، بلکه از کسی که سالها-حتی دههها- تجربه داشت بهدست میآمد.ولی امروزه، بودجههای محدودتر، ساختارهای سازمانی تختتر، حجم کار بالا، و گزارشهای مستقیم خیلی زیاد، معمولا فرصت- و گاهی مهارتی- برای مدیران باقی نمیگذارد تا مسئولیت مربی و مرشد بودن را به دوش بگیرند. با این وجود، این ویژگی برای سلامت و بهرهوری درازمدت سازمان ضروری است.این تضعیف تدریجی نقش مدیر از نظر دور نمانده است. به عنوان بخشی از یک پروژهی تحقیقاتی اخیر درمورد دیدگاه مدیران اجرایی از برنامههای آموزشی و توسعه، مدیران بهشدت معتقد بودند جدیترین مشکلی که با آن روبهرو هستند، واداشتن مدیران به مربیگری کارمندان است. همچنین، به اعتقاد مدیران اجرایی، بدتر از آن، یک چالش این است که آنها بیش از هر چیز برای یافتن و به کارگرفتن راهکارهای موثر درماندهاند.
درباره ی مدرسین بیشتر بدانید
جناب آقای دکتر مازیار قاسمزاده سنگرودی
نویسنده،مدرس دانشگاه،مدرس رسمی اتاق بازرگانی ایران، عضو انجمن بازاریابی آمریکا
سرکار خانم مارال اسکندری
استاد و عضو هیات علمی دانشگاه و مدیرگروه اقتصاد،مشاور عالی اقتصادی و توسعه فردی،دکتری اقتصاد بین الملل
جناب آقای مصطفی خلیلی
محقق ،مدرس دانشگاه ،مدرس رسمی اتاق بازرگانی ایران، مشاور عالی حقوق کسب و کار
جناب آقای دکتر پویا بهزادنیا
مدرس دانشگاه،مدرس رسمی اتاق بازرگانی ایران،کارشماس رسمی دادگستری
سرکار خانم دکتر طنین نیکپور
دکتری مدیریت بازرگانی _ بازاریابی ،مشاور بازاریابی در حوزه تحقیق و توسعه
سرکار خانم دکتر مریم بهزادی
محقق ،مدرس دانشگاه، عضو رسمی انجمن بازاریابی ایران
جناب آقای دکتر محمدجواد بختیاری
محقق، متخصص دوره بازاریابی دیجیتال
جناب آقای دکتر آیدین مهبان
مدرس و مشاور در حوزه صنعت
سرفصل های آموزشی دوره :
- ممیزی بازاریابی
- بازاریابی عصبی
- آیین سخنوری و آداب معاشرت
- رفتار مصرف کننده
- مدیریت حرفه ای و رهبری
- زبان بدن
- مدیریت بازاریابی
- برندینگ
- تبلیغات و روابط عمومی
- بسته بندی و چیدمان
- شخصیت شناسی و رفتار شناسی
- مدیریت منابع انسانی
- کلیات حقوقی بازرگانی (ثبت شرکت_ انواع شرکت)
- انواع دعاوی
- داوری
- مدیریت ریسک
- اصول و فنون مذاکره
- مشتری مداری و بازاریابی صنعتی
- اصول صادرات و واردات
- دریافت و پرداخت
- روش های بررسی انواع بازار کسب و کار
- تحقیقات بازاریابی
- مدیریت استراتژیک
- طرح کسب و کار
- ایده پردازی
- نوآوری و خلاقیت
- کارآفرینی
- برگزاری انواع نمایشگاه
- انواع فناوری های نوین در کسب و کار
- و هوش مصنوعی
- مدیریت فروش
- پرداخت حقوق و دستمزد
- دیجیتال مارکتینگ
- بازاریابی بین الملل
تاریخ | 14 بهمن 1401 |
---|---|
زمان | 17 الی 20 |
هزینه دوره | 8 میلیون تومان |
گواهینامه | همراه با اعطای گواهینامه پایان دوره معتبر وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری |
محل برگزاری | برگزاری از طریق skyroom بدون نیاز به نصب نرم افزار |
نحوه ثبت نام:
- برگزاری این کارگاه به صورت کاملا آنلاین می باشد. شما می توانید برای شرکت در کلاس از موبایل، یا تب لت، یا لپ تاپ و کامپیوتر متصل به اینترنت استفاده فرمایید.
- برای ثبت نام در این دوره آموزشی بر روی گزینه “ثبت نام آنلاین” کلیک نمایید و مراحل آن را طی نمایید.
- پس از ثبت نام، لینک ورود به کلاس مجازی برای شما پیامک می شود و از طریق آن می توانید از 30 دقیقه پیش از برگزاری کلاس، با نام خود، به محیط کلاس آنلاین وارد شوید. این دوره آموزشی از طریق محیط کلاس آنلاین skyroom برگزار می گردد و نیازی به نصب نرم افزار ندارد.
!!!برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی می توانید با شماره 05434288006 با ما در تماس باشید.